2022 ile 2023'ün Karşılaştırması: Bir Traderın Bakış Açısı

 2022 ile 2023'ün Karşılaştırması: Bir Traderın Bakış Açısı

İçindekiler:

  1. Giriş
  2. 2022 Ralli ve Borsa Popülerliği
  3. 2022'de Kazanılan Paralar
  4. Benim 2022 Performansım
  5. 2022 ile 2023'ün Karşılaştırması
  6. Sonuç

#1. Giriş

Merhaba dostlar! Bu yazıda, 15 yıllık bir trader olarak, 2023'ün ilk 4 ayında neden performans olarak patladığımı kendi bakış açımla ve yorumlarımla paylaşmak istiyorum. Borsa İstanbul'daki ralli, yükselişler ve popülerlik konularında biraz geriye dönerek, bu süreci değerlendireceğiz.

#2. 2022 Ralli ve Borsa Popülerliği

2022 yılında, Borsa İstanbul tarihinde nadiren görülen bir ralli yaşadık ve neredeyse %300 oranında yükseldi. Bu ralliyle birlikte, borsaya ilgi duyan herkes para kazandı ve piyasa adeta herkese para dağıttı. Piyasadaki yükseliş ve popülerlik, elbette belirli sebeplere dayanmaktaydı.

#3. 2022'de Kazanılan Paralar

Bu dönemde borsada işlem yapan kişi sayısı neredeyse ikiye katlandı. Herkesin kâr elde ettiği bir dönem oldu ve piyasa, her olasılıkta para kazandırdı. Bu dönemde ben de dahil olmak üzere birçok kişi inanılmaz paralar kazandı. Özellikle VİOP'ta trend takibi yaparak, bankacılık rallisi ve diğer sektör rallilerinden de yararlandım.

#4. Benim 2022 Performansım

Benim trading tarzım kapanış odaklı ve swing trade bazlı trend takipçiliğine dayanır. 2022'de, Borsa İstanbul tam da benim tarzıma uygun hareket etti ve kazançlarımı artırdı. 2022'nin Aralık ayında, trading kasam neredeyse 9 katına çıktı.

#5. 2022 ile 2023'ün Karşılaştırması

Şimdi, aşağıda 2022 ve 2023'ün karşılaştırıldığı bir grafik paylaşıyorum. Bu grafikte, geçen yılın ralli dönemini ve bu yılın performansını görebilirsiniz. İki yılı karşılaştırarak, nasıl bir değişim yaşandığını görmek ilginç olabilir.

[Grafik]





#6. Sonuç

Sonuç olarak, 2022'de inanılmaz bir ralli yaşandı ve birçok kişi büyük paralar kazandı. Ben de bu dönemde kazancımı önemli ölçüde artırdım. Ancak, 2023 yılında piyasanın nasıl bir seyir izleyeceği ve bize ne gibi fırsatlar sunacağı henüz belirsiz. Yine de, deneyimlerimize dayanarak, yeni dönemde de fırsatları yakalamak için hazırlıklı olmalıyız.

Bu makalede, 2022 ile 2023'ün karşılaştırması ve trader olarak benim deneyimlerim üzerinden bir değerlendirme yaptık. Her ne olursa olsun, finansal piyasalarda başarılı olmak için dikkatli analizler yapmalı, stratejiler geliştirmeli ve sürekli güncel kalmalıyız.

#7. Hashtagler

#TraderınBakışAçısı #2022Ralli #BorsaPopülerliği #2022Kazançlar #2023Performansı #FinansalPiyasalar #SwingTrade #TrendTakip #2023Karşılaştırması #ParaKazanmaStratejileri

Yorumlar

Popüler Yayınlar